Marketingstrategie
Een marketingplan, eerst denken dan doen
Allereerst stippelen onze marketingexperts samen met jou een online strategie uit. Op basis hiervan maken we een marketing roadmap met duidelijke KPI's.
Een aanpak dat écht werkt. Dankzij onze marketing audit en strategische roadmap weten we exact wat de juiste aanpak is en creëren we de juiste leads en extra omzet voor jouw organisatie.


Jouw Marketinganalyse voor meer online resultaat
Omzetgenererende marketing begint met het begrijpen van je markt en doelgroep. Om écht online te groeien moeten we soms eerst een stapje achteruit zetten. Daarom starten we graag met een marketinganalyse op maat van jouw bedrijf. We leggen de challenges bloot en onderzoeken alle voorbije marketingactiviteiten. In je audit of marketinganalyse analyseren we jouw markt en concurrentie.
Wij verzamelen de juiste data en shaken deze om tot een duidelijke strategische aanpak voor meer resultaat. Benieuwd hoe we jouw organisatie kunnen helpen?
Strategie en marketing roadmap
Na de marketing audit gaan we alle uitdagingen omvormen tot een langetermijnstrategie. In deze roadmap worden de volgende zaken voorzien:
- Buyers journey & buyer persona
- Complete marketingstrategie waarbij we je doelstellingen meten a.d.h.v. concrete KPI's
- Een communicatiestrategie per kanaal die de overkoepelende visie weerspiegelt
- Gedetailleerde budgettering zodat je niet voor verrassingen komt te staan
De roadmap focust zich op het generen van meer kwalitatieve leads en het creëren van meer omzet voor jouw organisatie.

Meer informatie
over jouw marketingstrategie
Vraag vandaag meer informatie over je performance audit aan & ontvang een analyse van je website en marketing efforts
Interessante blogs voor jou


Een succesvolle marketingstrategie: van data naar actie
Een effectieve marketingstrategie vereist een grondige analyse, een doordachte strategie en een gedegen opvolging. Bij shakeUp begrijpen we het belang van deze drie pijlers. In dit blogartikel nemen we je mee in onze aanpak, waarbij Team Analytics, Strategy en Performance een cruciale rol spelen. Door middel van gegevensgestuurde inzichten, strategische planning en voortdurende monitoring werken we samen aan het realiseren van succes voor onze klanten.


Hoe GDPR toepassen in België? | shakeUp
De GDPR is een welbesproken onderwerp in de marketingwereld. Wie zijn gegevens mogen gebruikt worden en voor welke doeleinden? Binnen deze Europese wetgeving zijn er ook internationale verschillen. Ontdek hier hoe je de persoonsgegevens van jouw leads volgens de richtlijnen gebruikt bij marketing.


Hoe supply chain management sexy maken? | shakeUp
Supply Focus is een internationale speler wat betreft ‘supply chain management software’. We horen je al denken “niet het meest opwindende onderwerp”, right? Dus, hoe maak je supply chain management software dan wel sexy? We stonden voor een grote uitdaging en besloten het dan ook groots aan te pakken. Want als we iets doen, dan doen we het goed!