Marketingstrategie

Een marketingplan is het begin van alles

Allereerst stippelen onze marketingexperts samen met jou een online strategie uit. Op basis hiervan maken we een marketing roadmap met duidelijke KPI's.

Een aanpak dat écht werkt. Dankzij onze marketing audit en strategische roadmap weten we exact wat de juiste aanpak is en creëren we de juiste leads en extra omzet voor jouw organisatie.

 

Marketinganalyse

We starten steeds met een marketinganalyse.
Hier analyseren we objectief de huidige situatie.


We leggen de challenges bloot en onderzoeken alle voorbije marketingactiviteiten. In je audit of marketinganalyse zal je volgende zaken terugvinden:

  • Web & SEO-audit
  • Google Analytics rapport
  • Analyse SEA & social media campagnes 
  • Analyse van alle marketingtools
  • Concurrentieanalyse 
  • Analyse van de opportuniteiten

Strategie en marketing roadmap

Na de marketing audit gaan we alle uitdagingen omvormen tot een langetermijnstrategie(12 maanden). In deze roadmap worden de volgende zaken voorzien:

  • Buyers journey & buyer persona
  • Complete marketingstrategie waarbij we je doelstellingen meten a.d.h.v. concrete KPI's
  • Een communicatiestrategie per kanaal die de overkoepelende visie weerspiegelt
  • Gedetailleerde budgettering zodat je niet voor verrassingen komt te staan
 

De roadmap focust zich op het generen van meer kwalitatieve leads en het creëeren van meer omzet voor jouw organisatie.

Meer informatie
over jouw marketingstrategie

Vraag vandaag meer informatie over je performance audit aan & ontvang een analyse van je website en marketing efforts

Interessante blogs voor jou

Hoe GDPR toepassen in België?

De GDPR is een welbesproken onderwerp in de marketingwereld. Wie zijn gegevens mogen gebruikt worden en voor welke doeleinden? Binnen deze Europese wetgeving zijn er ook internationale verschillen. Ontdek hier hoe je de persoonsgegevens van jouw leads volgens de richtlijnen gebruikt bij marketing.

Hoe supply chain management sexy maken?

Supply Focus is een internationale speler wat betreft ‘supply chain management software’. We horen je al denken “niet het meest opwindende onderwerp”, right? Dus, hoe maak je supply chain management software dan wel sexy? We stonden voor een grote uitdaging en besloten het dan ook groots aan te pakken. Want als we iets doen, dan doen we het goed! 

Revenue Operations als groeistrategie

Bedrijven die focussen op groei hebben alle baat bij een Revenue Operations Strategy. Een strategie die de collaboratie tussen sales, marketing en customer service stroomlijnt en resulteert in voorspelbare inkomsten.

De oude, logge silostructuur - waarbij ieder departement voor zich werkt - beantwoordt niet meer aan de hedendaagse noden. Klanten verwachten meteen een hapklaar antwoord op hun vragen.

Contacteer ons

Nieuwsbrief

Wij leren elke dag bij en brengen jou ook Up-to-date. Let's go Up together!

Volg ons op

This site is Upproved by shakeUp