E-mailmarketing

Directe en persoonlijke communicatie met klanten en prospects

E-mailmarketing is een krachtige vorm van direct marketing waarbij e-mails worden ingezet om de producten of diensten van je bedrijf te promoten. Dit communicatiekanaal biedt tal van voordelen en mogelijkheden om zowel in contact te treden met bestaande klanten als potentiële nieuwe leads te genereren.

De voordelen van e-mailmarketing

E-mailmarketing stelt je in staat om bestaande klanten te converteren naar fans of zelfs evangelisten van je merk en ze betrokken te houden bij je diensten. Door regelmatig relevante content te leveren, blijf je top-of-mind bij je bezoekers en onderhoud je het contact met hen. Bovendien biedt e-mailmarketing een belangrijk kanaal om vragen te stellen aan je contacten en leads te converteren. Personen die zich proactief hebben ingeschreven om jouw communicatie te ontvangen, zijn vaak bereid om vragen te beantwoorden en interactie aan te gaan. E-mailmarketing kan niet alleen informatie verstrekken, maar ook je doelgroep beïnvloeden om specifieke acties te ondernemen.

Expertise en ervaring

E-mailmarketing is complex en vereist diepgaande kennis van zowel de technische aspecten als de strategische benadering. E-mailmarketingexperts hebben vaak jarenlange ervaring en blijven up-to-date met de nieuwste trends en best practices. Hoe spring je uit de massa, hoe lang mag een mail zijn, wat is het beste moment om mails te verzenden en wat zijn de huidige benchmarks. Onze specialisten weten een antwoord op elk van deze vragen.

Technologie en tools

Of het nu gaat om advies bij het kiezen van de geschikte mailingtool of het optimaliseren van je bestaande, ons e-mailmarketingteam staat klaar met de juiste expertise. Daarenboven beschikken e-mailmarketingbureaus over geavanceerde extra tools en software die zorgen voor meer inzichten, een efficiënte uitvoering en duidelijke rapportage.

Resultaatgericht

E-mailmarketing professionals begrijpen het belang van meetbare resultaten. Ze kunnen campagnes nauwgezet analyseren en optimaliseren om de ROI te maximaliseren.

Compliance en regelgeving

E-mailmarketing is onderworpen aan strikte wettelijke vereisten, zoals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in de EU. Professionals kennen de regelgeving en zorgen ervoor dat je campagnes voldoen aan de wet.

E-mailmarketing tools

Het opzetten van een e-mailcampagne vanaf nul kan een uitdaging zijn, maar gelukkig zijn er verschillende e-mailmarketingtools beschikbaar om je hierbij te ondersteunen. Het e-mailmarketingteam van shakeUp helpt je graag bij het kiezen van de tool die het best aansluit bij jouw behoeften, de inrichting van je e-mailomgeving en voorziet een opleiding zodat je zelf vlot kan volgen wat er allemaal gebeurt.

E-mail & automatisering

Als je jouw e-mailmarketing aanpak echt wil laten renderen, is het een logische volgende stap om te gaan inzetten op automatisering. E-mailautomatisering maakt niet alleen mogelijk om e-mails te versturen die de juiste mensen op het juiste moment bereiken, zonder dat je telkens handmatig werk hoeft te verrichten; het laat je ook toe je mails zo persoonlijk mogelijk af te stemmen op de ontvanger. Dit wordt enkel mogelijk door geautomatiseerde met behulp van de juiste marketing automation tools.

 

Deze bedrijven draaien succesvolle mailingcampagnes dankzij shakeUp

Ready to shake things Up?

Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe we jou kunnen ondersteunen!

Nog interessante blogs voor jou

Drie Marketingtrends die Misschien Niet Meegaan naar 2025

Marketingtrends zijn vluchtig van aard en veranderen voortdurend. Als marketeer is het belangrijk om flexibel te blijven en je aan te passen aan deze evolutie. Als je nog steeds vasthoudt aan dezelfde strategieën van jaren geleden, is het hoog tijd voor vernieuwing.

 

Hieronder bespreken we drie marketingtrends die hun kracht lijken te verliezen in 2024:

 

Een succesvolle marketingstrategie: van data naar actie

Een effectieve marketingstrategie vereist een grondige analyse, een doordachte strategie en een gedegen opvolging. Bij shakeUp begrijpen we het belang van deze drie pijlers. In dit blogartikel nemen we je mee in onze aanpak, waarbij Team Analytics, Strategy en Performance een cruciale rol spelen. Door middel van gegevensgestuurde inzichten, strategische planning en voortdurende monitoring werken we samen aan het realiseren van succes voor onze klanten.

Gas geven naar groei: Platform Rijschoollesgever

Platform Rijschoollesgever heeft de versnelling ingezet op weg naar succes, samen met shakeUp! Deze bijzondere rit bracht niet alleen groei in de rijschoolbranche, maar ook op de digitale snelweg. Ontdek hoe ze samen hun online zichtbaarheid hebben vergroot, leads hebben gegenereerd en zelfs een afslag hebben genomen richting beleidsvorming in de wereld van rijscholen. Een opwindend avontuur vol groei, innovatie en de belofte van een betere toekomst in de wereld van rijlessen.

Contacteer ons

shakeUp by Up
053 28 03 73
shake@shakeup.be
BE 0746.712.433

Hoofdzetel Erpe
Evenbroekveld 14
9420 Erpe-Mere

Nieuwsbrief

Wij leren elke dag bij en brengen jou ook Up-to-date. Let's go Up together!

Volg ons op

This site is Upproved by shakeUp