Hoe supply chain management sexy maken? | shakeUp
Supply Focus is een internationale speler wat betreft ‘supply chain management software’. We horen je al denken “niet het meest opwindende onderwerp”, right? Dus, hoe maak je supply chain management software dan wel sexy? We stonden voor een grote uitdaging en besloten het dan ook groots aan te pakken. Want als we iets doen, dan doen we het goed!


Content strategie
Ons marketingteam maakte voor Supply Focus verschillende promotievideo’s, waarin software voor logistieke ketens boeiend wordt gebracht.
We wouden kijkers aan hun scherm ‘ketenen’. Wat hadden we daarvoor nodig? Alleen maar de juiste ingrediënten: een prachtige locatie, een fantastische camera crew, een aantrekkelijke acteur en… lekkere cocktails natuurlijk!
Je kan het resultaat zelf beoordelen in onderstaande video!
Ook een content strategie? Maak een afspraak met Steffi van shakeUp

Nog interessante blogs voor jou


shakeUp bouwt aan een strategische partnership met Google
We zijn verheugd om aan te kondigen dat shakeUp, een performance digital marketing agency, nu officieel een Google Certified Partner is. Deze certificering is een erkenning van onze Google Ads-expertise en toewijding tot het leveren van maximale campagneprestaties voor onze klanten binnen Google Ads. In dit blogartikel vertellen we je wat dit betekent voor onze klanten en welke voordelen dit digital partnership oplevert.


Verbeter jouw rendabiliteit met smarketing
“Invest in marketing”, they said.
“It will be fun”, they said.
We kunnen er niet omheen. Marketing maakt of kraakt jouw bedrijf. Hoe fantastisch zou het zijn als jouw promotievideo een hit wordt op sociale media? Daarentegen kunnen slechte leadopvolgingen al de marketing efforts in het water laten vallen. Om die reden is het belangrijk slim in te zetten op marketing, ofwel 'smarketing'.
Smarketing duidt op een perfecte afstemming tussen marketing- en salesprocessen.
Als er iets is wat shakeUp écht goed kan, dan is het wel smarketing.


Een succesvolle marketingstrategie: van data naar actie
Een effectieve marketingstrategie vereist een grondige analyse, een doordachte strategie en een gedegen opvolging. Bij shakeUp begrijpen we het belang van deze drie pijlers. In dit blogartikel nemen we je mee in onze aanpak, waarbij Team Analytics, Strategy en Performance een cruciale rol spelen. Door middel van gegevensgestuurde inzichten, strategische planning en voortdurende monitoring werken we samen aan het realiseren van succes voor onze klanten.